Ironman Singapore 70.3 – 6th Week Training

One such challenge can not be avoided a scare at one point. I’m doing things right? Is that enough? There is time to improve?
This week I will end up another cycle of 49 days of hard training and now there’s a fatigue in real time, to be dragged from one day to another and realize that there is no recovery time. And that makes any athlete suspect, will be even more possible? There is still time to increase physical strength with some series (power level) going to the gym gain strength?
And since i have to work seven consecutive days of the week isn’t help and i’m tired. What scares me more is the chronic tiredness or permanente fatigue .
 
For this reason and this week, i will be in the sofa eating pasta and overcompensate to prepare myself mentally for the purpose Ironman Singapore on Sunday.

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Um desafio destes não se pode evitar um susto a certa altura. Estou fazendo as coisas direito? Isso é suficiente? Há tempo para melhorar? 

Esta semana vai acabar um outro ciclo de 49 dias de treino duro e agora existe um cansaço em tempo real, o de ser arrastado de um dia para o outro e perceber que não há tempo de recuperação. E isso faz qualquer atleta desconfiar, sera’ possivel ainda mais? Ainda ha’ tempo para aumentar a resistencia fisica intervalando com series de potencia e indo ao ginasio para ganhar força?
Ter de trabalhar os sete dias consecutivos da semana não ajuda e e’ para estar cansado. O que me assusta e’ o cansaço cronico ou a fadiga permanente.
 
Por isso e durante esta semana, vou deixar-me estar ao maximo, vou supercompensar e preparar-me mentalmente para o objectivo Singapura no Domingo.

 
Last week was like this: A semana passada foi assim:
4 a 11 de March de 2012
 
Mon. Segunda : Swim 3k em 1h01’08” (3x1000m r:30′ em 20’47”, 20’31”,19’50”) + Run 8k em 41′
 
Tue. Terca : Gym 1h
 
Wed. Quarta : Bike 48k em 1h42′ + Run 5k em 27′
 
Thu Quinta : Run 17k em 1h27′ (5’10” k/h)
 
Fri. Sexta : Swim 2,3k em 45’37” (500m 9’37” + 700m 13’21” + 1000m 21′ + 100m 1’39”)
 
Sat. Sábado: Brick all easy em 3h45′ (Bike 80k em 2h42′ + Run 10k em 1h03′)
 
Sun. Domingo: Descanso
 
Swim: 1h 46′ – 5.3k
Bike: 4h 25′ – 128k
Run: 3h 38′ – 40k
Gym:1h
 
week total: 10h 49′ – 173.3k
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One Response to Ironman Singapore 70.3 – 6th Week Training

  1. MUITO FORTE!
    continua assim companheiro.

    grande abraço
    miguel (dos tugas do ironman phuket)

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